אחרי שסיימנו את שלב המיתוג הראשוני של "אבני דרך", אנחנו ממשיכים לפתח את הארכיטקטורה של המותג. הפעם המטרה היא למתג את מיזמי הנדל"ן של החברה. יצרנו שפה שלוקחת את המותג למקום חדש ומסקרן אבל עדיין מחוברת ויזואלית ל״חברה האם".
הפרויקט הראשון שמתלבש בשפה הגרפית החדשה שנבחרה הוא "ברקת" במצפה רקת, השכונה החדשה בטבריה. בנוסף יצרנו קריאייטיב בעיצוב ייחודי לכל המעטפת השיווקית של הפרוייקט וגם חומרים שישמשו את החברה לכל הפרוייקטים החדשים שיבנו מכאן והלאה ויישאו שמות של אבני חן